Nana Ashaa ;)

+facebook

+twitter

+the boss

+stuffs

+home

+exchange links



Disclaimer



Hayy! I'm Intan Rabiatul Natasha a blogger from Klang, Selangor. I'm sorry if i took so much time to keep updating my blog. Currently studying at Unimas :D ;)

P/S:I am now a degree student.





Social Networks


Hello-hello



They Are Hot




Lots of Thanks


I gain this template from This awesome girl. The header was made by me using the Photoshop CS4. I got the awesome font from Dafont and the awesome photo from WHI ;)




Trend Baru : Cium Ketiak Boyfriend


Assalamualaikum and Hello!


Hey there, cakap pasal trend baru dekat Malaysia ni agaknya ramai dah tahu kot pasal trend cium tiak boyfriend tuh, LOL. Awatlah korang nak buktikan cinta sampai mcam tu sekali .. pening kepala hakak tengok budak zaman sekarang..

Tahu sayang, tapi tak payah lah buat macam tu.. malu weyh.. Nasib baik bukan dekat Malaysia.. tak tau lah pulak kalau lepas ni orang kita pulak nak menggila macam tu. Apa-apa pun kalau tu cara dia nak buktikan cinta dia, maka kita dah tahu lah sejauh mana kan? Semoga kekal lah ye, karang sia-sia je dapat malu.




xxNana Ashaxx



Older Post | Newer Post