Nana Ashaa ;)

+facebook

+twitter

+the boss

+stuffs

+home

+exchange links



Disclaimer



Hayy! I'm Intan Rabiatul Natasha a blogger from Klang, Selangor. I'm sorry if i took so much time to keep updating my blog. Currently studying at Unimas :D ;)

P/S:I am now a degree student.






Hello-hello





Lots of Thanks


I gain this template from This awesome girl. The header was made by me using the Photoshop CS4. I got the awesome font from Dafont and the awesome photo from WHI ;)




No More Birthday


Assalamualaikum and Hello!


Semalam... menjadi kali terakhir aku sambut harijadi aku. Cukup lah.. Aku dah penat dengan kesedihan aku hanya nak kegembiraan.. Tapi kenapa aku kena menangis semalam? Harini.
Aku demam... Kepenatan sebab tolong mama.. Dengan buku yg aku tak sempat sentuh.. Tak baca langsung.. Dengan kepala yg sangat2 berat nak berjalan pun tak larat. Aku putuskan utk tak pergi sekolah. Aku fikir boleh rehat... Tapi tak.. I need to help mama... Mama pun demam... Time tengah ramai orang.. Cikgu datang bawak balik my sister yg tiba2 sakit dada.. But she seems fine to me.. And cikgu dtg cakap kat mama that i have biology today... And mama buat2 terkejut... What the hell?! Aku dah cakap kat mama.. I cant go to school.. Aku tak larat! But mama suruh tolong dia jual nasi lemak!
Okayy.. Aku buat! Tapi kenapa mama kena buat2 terkejut time ramai orang?! And apa motive cikgu ckp mcm tu?!

Semalam lagi aku kena berulang alik sana sini jalan kaki! Balik sekolah pun aku jalan kaki! And aku menghadapi hari yg sgt2 teruk!! Seriously this is the worst birthday in my life!!

Markah Geo aku yg jatuh merudum sedangkan aku boleh buat semalam! tapi kenapa?!
And everyone is treating me like I did a very big mistake in my life!!! Apa yang korang fikir pasal aku nih?!

Someone said to me that she heard so many stories about me. hahaha... Seriously i dont know what is my mistake. And I dont care.. Enough is enough! After this.. No more birthday for me. You are forbidden to celebrate my birthday. i have no birthday!

i dont have the special day.. Never!

Label:



xxNana Ashaxx



Older Post | Newer Post