Nana Ashaa ;)

+facebook

+twitter

+the boss

+stuffs

+home

+exchange links



Disclaimer



Hayy! I'm Intan Rabiatul Natasha a blogger from Klang, Selangor. I'm sorry if i took so much time to keep updating my blog. Currently studying at Unimas :D ;)

P/S:I am now a degree student.





Social Networks


Hello-hello



They Are Hot




Lots of Thanks


I gain this template from This awesome girl. The header was made by me using the Photoshop CS4. I got the awesome font from Dafont and the awesome photo from WHI ;)




Pengalaman?


Assalamualaikum and Hello!



Hayy alls. Again kita jumpa dalam entries kalini. Sedar tak sedar I dah pun berumur 16 tahun pada 15 Mei yang lalu dan kalau tak silap I, remaja yang berumur 16 ketas dah diterima bekerja di tempat-tempat tertentu. Bukan? Itulah.. I fikir nak kerja dan cari pengalaman hidup. Nak cari duit untuk tampung perbelanjaan diri yang tak berapa nak mewah ni. Bila I tengok orang lain pakai gadget, I pun nak.. tapi I sendiri tak mampu nak memiliki. Takkan lah nak guna duit biasiswa untuk beli benda-benda macam tu kan? I nak kumpul duit cuti ni dan jadikan duit tu sebagai perbelanjaan belajar I sepanjang tahun 2013. Campur denngan duit biasiswa yang akan datang lagi, cukup lah kot nak bayar duit Kelas Tuisyen setiap bulan.. Tak perlu bergantung sepenuhnya pada mama papa lagi.

Pasal pengalaman pulak.. haa.. memang nak cari pengalaman awal-awal.. Nanti lepas SPM senanglah I nak cari kerja tanpa mintak bantuan mama lagi. At least I dah berani nak bekerja nanti. Takde lah takut-takut. Hehe..

Tapi betul ke keputusan I ni? I memang nak sangat kerja sebab I pun tak sabar nak pegang duit sendiri. Rasa puas sangat bila dapat pegang duit hasil usaha sendiri.. Bukan tak sabar nak kerja dan tak fikir pasal study. Tapi I nak cari pengalaman hidup.. Nak cari duit un tuk beli buku rujukan dan latihan tanpa bebankan mama dan papa. I nak bersungguh-sungguh untuk SPM kalini. Pasti! :D

that's right! :D



xxNana Ashaxx



Older Post | Newer Post