Nana Ashaa ;)

+facebook

+twitter

+the boss

+stuffs

+home

+exchange links



Disclaimer



Hayy! I'm Intan Rabiatul Natasha a blogger from Klang, Selangor. I'm sorry if i took so much time to keep updating my blog. Currently studying at Unimas :D ;)

P/S:I am now a degree student.





Social Networks


Hello-hello



They Are Hot




Lots of Thanks


I gain this template from This awesome girl. The header was made by me using the Photoshop CS4. I got the awesome font from Dafont and the awesome photo from WHI ;)




The Only You


Assalamualaikum and Hello!


It is always about love.. Kenapa manusia jatuh cinta? Jatuh suka? Jatuh hati? Kenapa perlu manusia jatuh hati kalau setiap kali pasti akan terluka..? Sama ada cinta tak kesampaian, tak yakin, takut pada kenyataan yang akan berlaku.. Tu semua dah terjadi pada aku.

Tahu tak? Cinta ni pon anugerah Allah kan? Tapi kenapa setiap kali aku rasa suka, aku akan rasa kecewa?
kenapa perlu rasa cinta tu muncul kalau kerjanya hanya nak hancurkan hati aku? Cinta?

Haha! dulu, aku buat blog ni pun sebaba perkara yang sama.. CINTA.. Cinta lah konon..
cinta monyet. Cinta yang buat orang tak ingat dunia tu. Cinta yang sebenarnya Plastik.

Aku takut. Satu hari nanti aku akan membenci perkataan CINTA. Orang lain bahagia.. Tapi bukan aku. Orang lain hanya senyum kalau bercakap pasal cinta.. tapi aku duka..

Aku dah muakk dengan perkataan CINTA ni. aku rasa macam nak benci dengan semua yang berkaitannya..
Cinta bawa bahagia? Mana? Duka adalah. Cinta yang bawa bahagia tu hanya pada orang lain. Tapi bukan aku. Bukan pada aku. Mungkin sebab aku tak layak untuk dicintai.

Tak layak..

Ya Allah.. hapuskan rasa ini. Hapuskan semuanya Ya Allah. Beri aku nafas baru. Beri aku kebahagiaan yang baru. Walaupon tanpa cinta. Hanya ada kasih sayang diantara keluarga dan sahabat.. Aku sudah cukup bersukur Ya Allah..


xxNana Ashaxx



Older Post | Newer Post