Nana Ashaa ;)

+facebook

+twitter

+the boss

+stuffs

+home

+exchange links



Disclaimer



Hayy! I'm Intan Rabiatul Natasha a blogger from Klang, Selangor. I'm sorry if i took so much time to keep updating my blog. Currently studying at Unimas :D ;)

P/S:I am now a degree student.





Social Networks


Hello-hello



They Are Hot




Lots of Thanks


I gain this template from This awesome girl. The header was made by me using the Photoshop CS4. I got the awesome font from Dafont and the awesome photo from WHI ;)




Flashback


Assalamualaikum and Hello!


Harini I saje je nak flashback balik semua yang I dah jalani dalam hidup I. Reason? I tak dek idea nak buat antry ape harini. kalau nak tunggu idea datang kena tunggu kucing bertanduk dulu kot. HAHA.


I tak ingat time ni I umur berapa.. tapi comel kan I? HAHA


Cepatnya masa berlalu.. dalam masa 4 tahun laagi I akan menginjak alam 20-an. Rasa macam cepat sangat nak tua.. HAHA kalau bolehh nak muda selamanya. Tapi tak mungkin lah kan? Satu benda yang CRAZY and NONSENSE haha!

masa ni I form 2.. kay ignore the dull face hehe


 Form 3


Form 4


Adek I cakap muka I ni macam dah matang gileerrr. HAHA bangga jugak. Tapi bila dia cakap rupa I macam budak U bila pakai baju tertentu I rasa macam.... What?! Rasa macam tua pulak haha! Hahaha! memang tak masuk akal la sebab I pon tak bersedia lagi nak jadi buka U hehe..

So,

Tak kiralah kita nak atau tidak, bila masa berlalu.. Usia kita juga meningkat.. Kita tak boleh nak tahan semua tu :D


xxNana Ashaxx



Older Post | Newer Post