Nana Ashaa ;)

+facebook

+twitter

+the boss

+stuffs

+home

+exchange links



Disclaimer



Hayy! I'm Intan Rabiatul Natasha a blogger from Klang, Selangor. I'm sorry if i took so much time to keep updating my blog. Currently studying at Unimas :D ;)

P/S:I am now a degree student.






Hello-hello





Lots of Thanks


I gain this template from This awesome girl. The header was made by me using the Photoshop CS4. I got the awesome font from Dafont and the awesome photo from WHI ;)




Love Them


Assalamualaikum and Hello!


Lovely Person





Zalikha, Jannah and Fadhilah





 


Kawan, walau apa pon yang terjadi, aku tetap sayang korang, sebab korangkan kawan aku.. 
Korang the best!


Kawan, sahabat, kalau takde kawan, sahabat, tak bermakna lah hidup kita. Kita nak kongsi suka duka dengan diorang, tak semestinya ngan family selalu. Tak lengkaplah dan tak sempurnalah kalau persahabatan tu tak diujikan? Semakin diuji persahabatan tu, semakin kita kenal, siapa lawan dan kawan. Semakin kita kenal perangai sahabat kita tu. :)
Moga kekal persahabatan kita ni hingga ke akhirat... Ameen..


xxNana Ashaxx



Older Post | Newer Post