Nana Ashaa ;)

+facebook

+twitter

+the boss

+stuffs

+home

+exchange links



Disclaimer



Hayy! I'm Intan Rabiatul Natasha a blogger from Klang, Selangor. I'm sorry if i took so much time to keep updating my blog. Currently studying at Unimas :D ;)

P/S:I am now a degree student.





Social Networks


Hello-hello



They Are Hot




Lots of Thanks


I gain this template from This awesome girl. The header was made by me using the Photoshop CS4. I got the awesome font from Dafont and the awesome photo from WHI ;)




Kawan Baik


Assalamualaikum and Hello!




Semua orang ada kawan baik kat dunia ni kan? Tak kira lah jauh mahupun dekat, tak kisah lah berlainan mahupun sama agama atau pun sama cantik juga tak tidak. Kawan baik ialah orang yang sentiasa berada disisi kita. Kawan baik juga ialah orang yang boleh dipercayai untuk kita sandarkan rasa percaya.
Kawan baik ialah orang yang takkan sisihkan kita bila ditimpa musibah. Kawan baik ialah orang yang akan sokong setiap tindakan kita dan akan menegur jika perbuatan kita salah. Kawan berkongsi tawa dan air mata bersama kita.

Tidak dinafikan, masih ada yang berasa bersendirian di dunia ini, mungkin kerana faktor karakter, rupa mahupun darjat.

Dalam berkawan, I tiada istilah memilih bulu, mungkin kadang-kadang kurang rapat dan kurang berjumpa merupakan faktor I kurang berkomunikasi dengan sesetengah orang.

Tapi, sekali kawan baik kita pergi, kita akan rasa kehilangan yang amat sangat walaupun kita tahu ianya hanya sementara. Itulah Yang I rasakan sekarang.

Aku nak tengok korang jadi orang berjaya! Tahniah kawanku Nur Zalikha Nordin Dan NurFarah Zulaikha sebab dapat masuk SMT!
I'am glad! :D Tak sabar nak tengok korang jadi Engineer tau! :')

xxNana Ashaxx



Older Post | Newer Post