Nana Ashaa ;)

+facebook

+twitter

+the boss

+stuffs

+home

+exchange links



Disclaimer



Hayy! I'm Intan Rabiatul Natasha a blogger from Klang, Selangor. I'm sorry if i took so much time to keep updating my blog. Currently studying at Unimas :D ;)

P/S:I am now a degree student.






Hello-hello





Lots of Thanks


I gain this template from This awesome girl. The header was made by me using the Photoshop CS4. I got the awesome font from Dafont and the awesome photo from WHI ;)




Musim Baru


Assalamualaikum and Hello!


Lebih kurang seminggu lagi pesekolahan sesi 2012 akan bermula, I bermakna, 6 hari lagi tahun 2011 Masihi akan berakhir.
Banyak peristiwa yang terjadi dekta diri I sepanjang 2011. Peristiwa tu merupakan pengalaman. Pengalaman itu mendewasakan.

Banyak yang I belajar. Terutamanya nilai persahabatan yang tiada tandingannya. I belajar untuk sentiasa bersabar. I belajar untuk menghargai sebuah persahabtan yang tidak boleh dibeli walaupun dibayar dengan emas sekalipun. I belajar untuk disayangi disini, dan menyayangi.
Kalau dulu, sekolah rendah. I selalu rasa sendirian. Dekat SMK, I jumpa persahabtan sebenar.. Thanks kawan.

Dalam soal hati, I belajar untuk sentiasa tabah walapun seksa. I belajar untuk tidak sesekali pentingkan diri. Orang tak suka kan?

Dalam bab Impian, I akui, usaha itu tangga kejayaan. I dah faham kenapa sebelum ni I selalu gagal. Sebab I tak pernah buat ulangkaji or whatever. Sebulan nak PMR baru belajar sampai nak tidur pon takut. Apa yang mama Kata tu, I akui kebenarannya. Yang I ni memey pemalas! Hehe..

Then, hah! Jangan BERCINTA! Ee! Apa nak cinta-cinta ni? Kita ni, SPM Pon belom haha! Makan minum pun mak ayah yang tanggung lagi. Hehe!
Okay, tu je lah.. Harap lepas ni, I akan jadi manusia yang lebih baik! :)

xxNana Ashaxx



Older Post | Newer Post