Nana Ashaa ;)

+facebook

+twitter

+the boss

+stuffs

+home

+exchange links



Disclaimer



Hayy! I'm Intan Rabiatul Natasha a blogger from Klang, Selangor. I'm sorry if i took so much time to keep updating my blog. Currently studying at Unimas :D ;)

P/S:I am now a degree student.





Social Networks


Hello-hello



They Are Hot




Lots of Thanks


I gain this template from This awesome girl. The header was made by me using the Photoshop CS4. I got the awesome font from Dafont and the awesome photo from WHI ;)




Malaysia Boleh!!


Assalamualaikum and Hello!


Ya.. Malaysia menang!! hehe Tahniah diucapkan.. hehe
Malaysia memang hebat walaupun menghadapi tekanan dengan tindakan tidak bermoral para penyokong Indonesia..


Klik untuk lebih jelas.



Hah! Ni yang I tak puas hati ni.. kenapa la dengan dorang ni ye? Macam-macam.. Asyik nak menuduh je..
Kalah bola pon tak puas hati ke? Kenapa perlu buat Malaysia macam ni wahai warga Indonesia.. Setelah apa yang Malaysia beri, pekerjaan kepada rakyat Indonesia, malah permohonan warga Indonesia untuk menjadi warganegara Malaysia juga diluluskan.. Inikah balasan yang harus Malaysia terima..

I faham, tak semua berfikiran cetek mewujudkan page-page menghina malaysia sebegini.. tetapi amat mengecewakan apabila mendapati terlalu banyak wujudnya page ANTI MALAYSIA dan juga ANTI MALINGSIA.

Terima kasih kami ucapkan kepada warga Indonesia yang sudi mengucapkan tahniah! Amat terharu! Maafkan warganegara Malaysia kerantelah berkasar bahasa termasuk saya. Bukan apa, hati ini terlalu sakit apabila dihina sebegini rupa apatah lagi sebahagian besar rakyat Malaysia telah banyak membantu dan memberi derma kepada Indonesia ketika ditimpa bencana. Bukan niat mahu mengungkit, tapi mohon, tolonglah sedar dan berhenti menyalahkan MALAYSIA. 


SEKIAN




Mohon semua pihak untuk report page-page tu. Thank you.



xxNana Ashaxx



Older Post | Newer Post