Nana Ashaa ;)

+facebook

+twitter

+the boss

+stuffs

+home

+exchange links



Disclaimer



Hayy! I'm Intan Rabiatul Natasha a blogger from Klang, Selangor. I'm sorry if i took so much time to keep updating my blog. Currently studying at Unimas :D ;)

P/S:I am now a degree student.





Social Networks


Hello-hello



They Are Hot




Lots of Thanks


I gain this template from This awesome girl. The header was made by me using the Photoshop CS4. I got the awesome font from Dafont and the awesome photo from WHI ;)




Hari Malaysia


Assalamualaikum and Hello!





Hari ni kita cuti..
Sempena menyambut Hari Pembentukan Malaysia.

Sebagai rakyat Malaysia saya rasa amat bersyukur kerana dilahirkan di bumi bertuah ni..

Negara yang
mempunyai penduduk berbilang kaum, harmoni.. Saling bertegur sapa.. Saya sebagai remaja yang meningkat remaja, gembira apabila melihat nilai-nilai murni sebegini diterpakan dalam kehidupan seharian. Tiada maslah perkauman dan perbalahan.

Walaupun Malaysia masa kini dah agak gawat mengalami masalah politik yang memyebabkan rakyat mula mengeluh, namun nilai-nilai seperti ini tidak harus dilupakan.

Saya gambira
melihat kawan-kawan sekelas saya yang berbilang kaum bergurau senda dan saling menghormati.

Kedamaian dan keharmonian hidup seperti inilah yang saya inginkan.

Selamat Hari Malaysia

dan Hari Kemerdekaan!
:)

xxNana Ashaxx



| Newer Post